Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2010 10:58 - Въведението...
Автор: skellig Категория: Лични дневници   
Прочетен: 615 Коментари: 0 Гласове:
3



Здравейте, непознати ми хора!Предполагам, много от вас са нещо повече от ежедневния обикновен човек.Нещо повече сте, както за самите себе си, така и са околните ви хора!Чувството за пълноценност....хмм кога изпитваш такова?Не знам!Аз не съм нещо повече...аз съм просто част от тъплата, не се всписвам често, но все пак искам да разкажа още нещо за мен.

Няма да задълбавам в даденостите ми, защото такива почти липсват, и все пак ако искам да спомена нещо, което да е в мой плюс, то най-вероятно ще е отрицателно мое качество.Нека спомена, че съм всестранно развита личност, но липсата ми на постоянство не ме е характеризирала в нито една област.Предполагам е част от великият мързел или просто някакъв страх от неуспех след упорита работа.Не знам защо, но знам какво ми влияе!Влияе ми подсъзнанието...всички тези детски и не толкова скорошни проблеми, които не съм могъл да реша в миналото, често ме връщат натам, в този момент с желанието да бъдат променени.Промяната на миналото едва ли е възможна, но желанието към тази промяна не ме оставя на мира.Всеки един проблемен момент от моето минало желае да получи своето решение!Единственият начин да избегна това натоварване на психиката е бавното, спокойно и контролируемо затваряне на мислите в нещо подобно на кошер затворче, скрито някъде в спомените.Често е бълвал ужасии този кошер, но за сега върши работата си, но все по-често започва да излиза не преден план.Не търся решение на проблема, а просто споделям с Вас, че тук имате работа с объркан и доста странен младеж, който едва ли някога ще се опитате да разберете.Но все благодаря!

Нека само поясня, че често ще срещате реплики и/или мелодии от различни филмови изпълнения, тъй като голяма част от живота ми съм прекарал пред екрана, в задълбаване на манията ми за филми!Те са моята втора реалност и често са ми помагали в отношенията с хората, както и в мои лични проблеми.Затова не ме съдете, вярвам, че това не е нормално, но както казах това съм аз.

Не съм писател, но често ми хрумват страшни идеи, които винаги съм желал да видя написани...Идеите, често изглеждат по-добри от самият резултат, но пък без осъществяването на идеята, няма удолетворение!Най-често, това което пиша е моментен изказ на настроението ми и често музата в разказчетата е някаква причина, около която се върти историята.Нямам стил, а и имитирам автори.Обожавам сложния за разбиране хумор и съм убеден, че това, което съм написал често няма да разбирате, но не бойте се, аз винаги ще правя пояснения ;)

И нека не задълбавам с тази странна биография, нека продължа с едно кратко и забавно изречение, открито вечерта на 02.12 настоящата година...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skellig
Категория: Забавление
Прочетен: 21125
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 81
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031